Ajankohtaista

Tiedote koskien Motonet Areenalla perjantaina pelattavaa ilmaisottelua Kataja Basket vs Salon Vilpas – Saapuminen, sisäänkäynnit & muut käytännöt

Kataja Basket jatkaa tämäniltaisen kolmannen välieräottelun jälkeen Korisliiga-kautta ja semifinaalisarjaa hallitsevaa Suomen mestaria Salon Vilpasta vastaan varmuudella ainakin neljännen välieräottelun verran. Se pelataan uudella Motonet Areenalla, jolla esiinnytään ensimmäistä kertaa. Tässä tiedotteessa tärkeää infoa mm. paikalle saapumiseen ja kausikorttikäytäntöihin liittyen.

Kataja Basket tarjoaa yhteistyössä pääyhteistyökumppaninsa Motonet Oy:n kanssa ilmaisen sisäänpääsyn Motonet Areenalle tulevana perjantaina pelattavaan neljänteen välierään, joka alkaa kello 18:30.

”Saimme noin viikko sitten peliluvan Motonet Areenalle emmekä malttaneet odottaa ensi kauteen vaan päätimme vihkiä paikan käyttöön ennen sen virallisia avajaisia tulevalla kaudella (lokakuussa 2022), vaikka mahdollisuus esittelikin itsensä varsin lyhyellä varoitusajalla.”
– Toiminnanjohtaja Johannes Lasaroff

Kataja Basket painottaa, että ottelutapahtuma ei vielä tässä vaiheessa ole lähelläkään sitä mihin seura pyrkii. Toimistolla tehdään hartiavoimin töitä, jotta uuden pelipaikan potentiaali saadaan lunastettua mahdollisimman täysimittaisesti uuden kauden käynnistyessä ensi syksynä.

”Elämme seurahistoriallisesti merkittäviä aikoja, kun osoitteemme on muuttumassa kohti uutta ja upeaa Motonet Areenaa. Elokuussa 2021, kun hyppäsin mukaan Kataja Basketin kyytiin, kävin ensi töikseni ihastelemassa rakenteilla ollutta Motonet Areenaa ja aina siitä lähtien olen odottanut tätä päivää. Sydänlämpöinen kiitos Motonet Areenan mahdollistajille! Ovet ovat nyt auki, astu sisään! Motonet Oy tarjoaa mahdollisuuden kaikille uudenlaiseen koripalloelämykseen perjantaina 22.4.2022 eli kyseessä on ilmaisottelu! Ystävät, rakkaat, perhe, sukulaiset ja kylänmiehet mukaan kannustamaan meidän Kataja Basket voittoon! Saavuthan ajoissa nauttimaan tunnelmasta huikean hienolla areenalla osoitteessa Kisapolku 1. Tervetuloa!”
– Myyntipäällikkö Henna-Riikka Oksman

Ottelutapahtuma:

• Kataja Basket – Salon Vilpas, Korisliigan neljäs semifinaali perjantaina 22. huhtikuuta, ottelu käynnistyy klo 18:30
  • Pelipaikka: Motonet Areena, Kisapolku 1, Joensuu
  • Ovet aukeavat klo 17:30
  • Ottelukumppanina Broman Group Oy & Motonet Oy
  • Motonet tarjoaa otteluun ilmaisen sisäänpääsyn
  • Paikan päälle mahtuu 2600 katsojaa ja yleisö otetaan sisään saapumisjärjestyksessä

Pysäköinti:

• Motonet Areenan pysäköintialue; maksuton, ei-kiekollinen
  • Tiedepuiston pysäköintialue sekä parkkihalli
  • Joensuu Areenan pysäköintialue
  • Raviradan pysäköintialue sekä
  • Kadunvarsipysäköinti (Länsikatu, Sepänkatu, Merimiehenkatu, Kalevankatu, Koulukatu).

Ajankohtainen pysäköinti-info Joensuun kaupungin virallisilta kotisivuilta.

Saapuminen & yleisökapasiteetti:

SAAVUTHAN AJOISSA PAIKALLE, JOTTA VÄLTÄMME RUUHKATILANTEET.

• Yleisökapasiteetti on 2600 katsojaa, johon lasketaan mukaan kausikorteilla ja Star Club VIP -kausikorteilla paikalle saapuvat sekä aitioseurueet ja ottelukumppani
  • Ovet aukeavat klo 17:30
  • Kapasiteetin ylittävä katsojamäärä ei ole sallittu: ylimääräisiä ei ole mahdollista ottaa sisälle areenaan, saavuthan siis ajoissa paikalle

Sisäänkäynnit:

1. Pääsisäänkäynti

Kaikki ilmaista sisäänpääsyä hyödyntävät: käynti Motonet Areenaan alakerran pääsisäänkäynnin kautta.

Kuva 1: Pääsisäänkäynti ilmaista sisäänpääsyä hyödyntäville sekä sisääntulopaikka kausikortin haltijoille (numeroidut ja numeroimattomat) sekä aitioseurueille.

2. Jäähallin puoleiset portaat, 2 krs

Kuvassa 1 (yllä) näkyvät oikeanpuoleiset portaat ja niiden päässä oleva sisäänkäynti on tarkoitettu kausikortin haltijoille sekä aitioseurueille.

HUOM. Mikäli pääsisäänkäynti ruuhkautuu, otamme yleisöä tarvittaessa sisään myös tätä kautta. Järjestyksenvalvonta ohjaa kulkua areenan ulkopuolelta.

3. Star Club VIP -sisäänkäynti, 2 krs, Skate parkin puoli

Kuva 2: Saapumisreitti vain Star Club VIP -kausikorttilaisille sekä ottelukumppanille.
Huom! Siirtyminen Motonet Areenan taakse on mahdollista myös Kisapolun puolelta (oikea puoli Motonet Areenan julkisivulta katsottuna).

Tämä sisäänkäynti on tarkoitettu ainoastaan ottelukumppanille ja Star Club VIP -kausikorttilaisille.

Kausikorttikatsomot:

Kuva 3: Kausikorttikatsomot Motonet Areenan koillispuolelta katsottuna.
Kuvassa myös aitiot ja ensi kaudelle lanseerattavan Jet Set Barin anniskelupisteen sijainti (2. krs).

• Kausikorttikatsomot varattuna B1, B2, C1, C2 (numeroidut kausikortit)
  • Star Club VIP -kausikorttikatsomot varattuna H1, H2
  • Fanikatsomo: A1, A2

Tarjoilut:

Kuva 4: Juniorikahviloiden sijainti Motonet Areenan lounaispuolelta katsottuna. Kahvilat sijaitsevat Motonet Areenan toisessa kerroksessa. Toisen kerroksen kauttaaltaan ympäri siirtyminen mahdollista.

Toisessa kerroksessa sijaitsevat juniorikahvilat, joita tulevana perjantaina on auki neljä kappaletta.

Ylpeänä ilmoitamme, että ensi kaudella anniskelusta ja tarjoilusta vastaavat Jet Set Bar ja Sulo Ravintolat! (Neljännessä semifinaalissa näitä ravintolapalveluja ei valitettavasti voida vielä toteuttaa aikataulullisten syiden johdosta – siis täysin ravintoloista riippumattomista syistä).

Kuva 5: Juniorikahviloiden sijainti Motonet Areenan itäiseltä sivulta katsottuna. Kuvassa myös ensi kaudelle lanseerattavien Jet Set Barin ja Ravintola Sulon palvelupisteet (2. krs).

Tiedustelut ja lisätiedot:
Myyntipäällikkö Henna-Riikka Oksman