Tiedote koskien kausikortteja ja pääsylippuja

Olemme saaneet jonkin verran kyselyjä koskien kausikortteja ja pääsylippuja.

Tässä lisätietoa:

YLEISTÄ

Kaikki kausikorttimme ovat sirullisia kortteja ja siten monivuotiseen käyttöön tarkoitettuja. Kortit ohjelmoidaan etänä, eikä niiden uusiminen alkavalle kaudelle vaadi asiakkaalta toimenpiteitä, kuten käyntiä toimistollamme tai Kataja Shopissa. Tärkeintä on, että kortti on tallessa ja meillä on tieto halukkuudestasi uusia kortti. Eri korttityyppejä koskevaa tietoa löydät alta.

KLUBI-KORTIT

Klubi-kortti on väritykseltään musta ja sen nelinumeroinen kortista löytyvä tunnistekoodi alkaa numerolla 1. Kortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikissa otteluissa, ml. Korisliigan runkosarja, pudotuspelit, sekä kansainväliset ottelut. Korttiin sisältyy myös ruokailu ennen otteluita ja kahvitus otteluiden puoliajalla Kataja Klubilla.

KAUSIKORTIT, OMA ISTUMAPAIKKA

Kausikortit ovat sinisiä väritykseltään ja niiden nelinumeroinen tunnistenumero alkaa numerolla 2. Kortti oikeuttaa omaan istumapaikkaan, joka on merkitty korttiin. Kortti on voimassa Korisliigan runkosarjassa, hinta 194,90€. Kortille on mahdollista lunastaa myös Korisliigan pudotuspelipaketti hintaan 75€.

KAUSARIHAASTE-KORTIT

Kausarihaaste-kortti on väritykseltään sininen ja sen nelinumeroinen tunnistekoodi alkaa numerolla 7. Kortti oikeuttaa sisäänpääsyyn vain Korisliigan runkosarjan otteluissa. Kortti ei oikeuta tiettyyn istumapaikkaan.

Kausarihaasteeseen ilmoittautuneille asiakkaille korttien postitus on parhaillaan meneillään ja asiakkaat saavat korttinsa varmasti syyskuun aikana. Mikäli olet tilannut kortin haasteen kautta, odottele vielä hetki. Mikäli et saa korttia syyskuun aikana, olethan yhteydessä meihin.

HALUATKO UUSIA KORTTISI?

Mikäli sinulla on ollut kausikortti kaudella 2017/18 ja haluat uusia sen alkavalle kaudelle, voit ilmoittaa siitä sähköpostilla riku.tapio@katajabasket.fi.

KORTTI HUKASSA?

Mikäli olet kadottanut aikaisemman kauden kausikorttisi ja haluaisit kuitenkin kortin myös alkavalle kaudelle, olethan yhteydessä sähköpostilla riku.tapio@katajabasket.fi.

HALUATKO OSTAA KAUSIKORTIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA?

Kausikortit ovat myynnissä verkossa osoitteessa Ennakkolippu.com ja Kataja Shopissa Kauppakeskus Metropolissa (ma-pe 10-15).

LIPUT FIBA EUROPE CUPIN 1. KARSINTAKIERROKSEN OTTELUUN

Liput otteluun ovat myynnissä verkossa osoitteessa Ennakkolippu.com ja Kataja Shopissa Kauppakeskus Metropolissa (ma-pe 10-15).

Kuten aiemmin todettua, kausikortit eivät ole voimassa tässä ottelussa.

LIPUT MAHDOLLISIIN MUIHIN KV. OTTELUIHIN

Mahdollisten tulevien kansainvälisten otteluiden osalta tulemme tarjoamaan kausikorttilaisille etuosto-oikeutta omalle kausikorttipaikalleen. Mikäli asiakas käyttää etuosto-oikeuden, sisäänpääsy ohjelmoidaan kausikortille, jolloin asiakas ei tarvitse erillistä lippua otteluun. Tiedotamme etuosto-oikeuden käyttömahdollisuudesta, kunhan otteluiden aikataulut selviävät.

Mikäli Sinulle jäi vielä kysyttävää, ota yhteyttä:
Toiminnanjohtaja Riku Tapio,  puh. +358 50 340 5550, email riku.tapio@katajabasket.fi